Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2604
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попович, Надія Ференцівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-16T07:54:06Z | - |
dc.date.available | 2018-10-16T07:54:06Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2604 | - |
dc.description | Попович, Н. Ф. Особливості вивчення творів Лесі Українки у початкових класах / Н. Ф. Попович // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2017. - Випуск 1(5). - С.135-138 | en_US |
dc.description.abstract | У статті поданий аналіз особливостей вивчення творів Лесі Українки у початкових класах. Характеризуються твори різних жанрів відомої письменниці. Аналізуються вірші та авторські прозові казки. Вивчення творів для дітей Лесі Українки має важливе значення для навчально-виховного процесу початкової ланки освіти. Творчість письменниці для дітей пройнята світлими почуттями. ЇЇ твори сприяють розвитку в молодших школярів мислення, естетичних смаків, найкращих почуттів. Під час вивчення творів письменниці дуже важливою є робота над дикцією. У початкових класах така робота має на меті формування в учнів чистоти вимови звуків, складів, оволодіння артикуляційною вимовою. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | українська дитяча література | en_US |
dc.subject | вірш | en_US |
dc.subject | авторська казка | en_US |
dc.subject | композиція твору | en_US |
dc.subject | Леся Українка | en_US |
dc.title | Особливості вивчення творів Лесі Українки у початкових класах | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
042.pdf | Особливості вивчення творів Лесі Українки у початкових класах | 378.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.