Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2637
Назва: Імідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств
Автори: Папп, Василь Васильович
Лужанська, Тетяна Юріївна
Деркач, В. Ю.
Ключові слова: імідж туристичного підприємства
конкурентне середовище
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті питання оцінки іміджу туристичного підприємства та його складових елементів; визначено організаційні заходи, направлені на підвищення іміджу та конкурентоспроможності туристичного підприємства; оцінено основні іміджеві підходи з детальною характеристикою; проаналізовані методи дослідження конкурентних стратегій туристичного підприємства для підвищення його іміджу; обґрунтовано пропозиції щодо покращення становища туристичного підприємства на ринку.
Опис: Папп, В. В. Імідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств / В. В. Папп, Т. Ю. Лужанська, В. Ю. Деркач // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - № 23 (18). - С.157-165
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2637
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n23-157-165.pdfІмідж як складова підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств391.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.