Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2644
Название: | Значення педагогічної персоналістики в системі педагогічних наук |
Авторы: | Розман, Ірина Іллівна |
Ключевые слова: | історико-педагогічний процес радянське суспільство освітні реформи |
Дата публикации: | 2017 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглядається значення персоналістики для вивчення спадщини відомих і маловідомих вчених- педагогів. Розглянуто дослідження істориків педагогіки, щодо незаслужено забутих освітніх діячів минулого. Наголошено на особливостях освіти 60-х років ХХ століття. Доведено, що важливим напрямком сучасних педагогічних досліджень є саме персоналістичний. Встановлено, що активізуються дослідження творчості педагогів-новаторів окресленого часового проміжку − кінця ХХ століття. Встановлено, що середина 60-х рр. ХХ століття характеризується тим, що у загальноосвітніх школах відмовляються від професіоналізації. Науково-методичний та навчально-виховний процес носить інтернаціональний та спланований характер. Відбувається перенасичення освітньої програми, панує авторитарний стиль управління закладами освіти, переважають відтворювальні методи навчання, контролюєься та відбувається утиск навчання дітей рідною мовою; обов'язковим має бути вивчення російської. |
Описание: | Розман, І. І. Значення педагогічної персоналістики в системі педагогічних наук / І. І. Розман // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - № 23 (18). - С.68-72 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2644 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
n23-68-72.pdf | Значення педагогічної персоналістики в системі педагогічних наук | 370.73 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.