Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2644
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРозман, Ірина Іллівна-
dc.date.accessioned2018-10-18T12:35:03Z-
dc.date.available2018-10-18T12:35:03Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2644-
dc.descriptionРозман, І. І. Значення педагогічної персоналістики в системі педагогічних наук / І. І. Розман // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - № 23 (18). - С.68-72en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається значення персоналістики для вивчення спадщини відомих і маловідомих вчених- педагогів. Розглянуто дослідження істориків педагогіки, щодо незаслужено забутих освітніх діячів минулого. Наголошено на особливостях освіти 60-х років ХХ століття. Доведено, що важливим напрямком сучасних педагогічних досліджень є саме персоналістичний. Встановлено, що активізуються дослідження творчості педагогів-новаторів окресленого часового проміжку − кінця ХХ століття. Встановлено, що середина 60-х рр. ХХ століття характеризується тим, що у загальноосвітніх школах відмовляються від професіоналізації. Науково-методичний та навчально-виховний процес носить інтернаціональний та спланований характер. Відбувається перенасичення освітньої програми, панує авторитарний стиль управління закладами освіти, переважають відтворювальні методи навчання, контролюєься та відбувається утиск навчання дітей рідною мовою; обов'язковим має бути вивчення російської.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectісторико-педагогічний процесen_US
dc.subjectрадянське суспільствоen_US
dc.subjectосвітні реформиen_US
dc.titleЗначення педагогічної персоналістики в системі педагогічних наукen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n23-68-72.pdfЗначення педагогічної персоналістики в системі педагогічних наук370.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.