Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2644
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-18T12:35:03Z | - |
dc.date.available | 2018-10-18T12:35:03Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2644 | - |
dc.description | Розман, І. І. Значення педагогічної персоналістики в системі педагогічних наук / І. І. Розман // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - № 23 (18). - С.68-72 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається значення персоналістики для вивчення спадщини відомих і маловідомих вчених- педагогів. Розглянуто дослідження істориків педагогіки, щодо незаслужено забутих освітніх діячів минулого. Наголошено на особливостях освіти 60-х років ХХ століття. Доведено, що важливим напрямком сучасних педагогічних досліджень є саме персоналістичний. Встановлено, що активізуються дослідження творчості педагогів-новаторів окресленого часового проміжку − кінця ХХ століття. Встановлено, що середина 60-х рр. ХХ століття характеризується тим, що у загальноосвітніх школах відмовляються від професіоналізації. Науково-методичний та навчально-виховний процес носить інтернаціональний та спланований характер. Відбувається перенасичення освітньої програми, панує авторитарний стиль управління закладами освіти, переважають відтворювальні методи навчання, контролюєься та відбувається утиск навчання дітей рідною мовою; обов'язковим має бути вивчення російської. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | історико-педагогічний процес | en_US |
dc.subject | радянське суспільство | en_US |
dc.subject | освітні реформи | en_US |
dc.title | Значення педагогічної персоналістики в системі педагогічних наук | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
n23-68-72.pdf | Значення педагогічної персоналістики в системі педагогічних наук | 370.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.