Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2659
Назва: | Соціокультурна спрямованість іншомовної підготовки у вищій школі |
Автори: | Габовда, Анжеліка Міланівна |
Ключові слова: | іншомовна підготовка професійна освіта соціокультурний підхід |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядається проблема формування соціокультурної компетентності майбутніх фахівців в умовах вищого навчального закладу. Визначено, що вивчення мови розцінюється як набуття знань та інтегрованих мовленнєвих умінь у їхній взаємодії, які диктують життєві ситуації. Виявлено, що розширення соціокультурної компетенції майбутніх фахівців передбачає етапи: активізацію вже відомого лексичного матеріалу з теми паралельно з відтворенням фахових знань з профільної дисципліни; наповнення нових понять зрозумілим змістом через наведення прикладів з професійної діяльності за обраним студентами фахом; закріплення нових понять уживанням їх у стандартних ситуаціях; усвідомлене використання засвоєного поняття в спонтанному мовленні в нестандартних ситуаціях з опорою на фахові знання. |
Опис: | Габовда А. М. Соціокультурна спрямованість іншомовної підготовки у вищій школі / А. М. Габовда // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.54-57. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2659 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
013.pdf | Соціокультурна спрямованість іншомовної підготовки у вищій школі | 266.72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.