Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2660
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКсенофонтов, Сергій Саввич-
dc.date.accessioned2018-10-22T07:55:39Z-
dc.date.available2018-10-22T07:55:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2660-
dc.descriptionКсенофонтов С. С. Особистісно-орієнтовані аспекти практичної підготовки майбутнього фахівця у навчально-педагогічному процесі на профільній кафедрі / С. С. Ксенофонтов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.61-63.en_US
dc.description.abstractУ статті представлений узагальнюючий погляд на складові компоненти мотиваційних аспектів практичної підготовки і професійного навчання майбутнього фахівця на профільній кафедрі у формуванні його професійної компетенції. Обгрунтовано визначення реального відношення студента до практичної підготовки в процесі навчання як мотивованого шляху досягнення головної мети - отримання якісної освіти, що гарантує соціальні перспективи і професійну здатність. Наголошено на необхідності індивідуальної відповідальності у практичній підготовці майбутнього фахівця в установах і на професійно-навчальних виробничих базах університету як за розкладом з анять, т ак само і у в ільний в ід з анять час. Підкреслено, що спрямовуючим компонентом мотивації є цілеспрямований мотиваційний вплив, що включає низку ситуацій, у межах яких і відбувається мотиваційний вплив як інструмент мотиваційного забезпечення професійного саморозвитку людини у навчально-професійній діяльності. Одним з головних чинників підвищення мотивації до навчання, любові до професії стає на сучасному рівні розвитку освіти високий кваліфікаційний рівень підготовки викладачів до занять зі студентами, де, в першу чергу, увага приділяється вивченню практичних навичок й умінь, фаховим розборам складних професійних випадків. З’ясовано, що студенти усвідомлюють вплив соціальної відповідальності на професійний саморозвиток, який виражається в бажанні активно впливати на ситуацію, у самопізнанні та у розумінні значущості роботи над собою, в організації цілеспрямованої роботи над власними особистісними якостями, у визначенні та аналізі власних потреб, а також у професійному становленні та усвідомленні можливостей власного впливу на середовище. Зроблено висновок, що найбільш вагомим мотиваційним компонентом практичної підготовки майбутнього фахівця у формуванні його професійної компетенції є діяльнісний компонент як інтегральне утворення, що характеризує особливості навчально-професійної діяльності. Удосконалення навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі потребує суттєвого посилення педагогічних впливів на мотиваційні складові професійного практичного навчання та виявлення протиріч подальшого професійного саморозвитку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectмайбутній фахівецьen_US
dc.subjectмотиваційні технологіen_US
dc.titleОсобистісно-орієнтовані аспекти практичної підготовки майбутнього фахівця у навчально-педагогічному процесі на профільній кафедріen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
015.pdfОсобистісно-орієнтовані аспекти практичної підготовки майбутнього фахівця у навчально-педагогічному процесі на профільній кафедрі245.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.