Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2660
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ксенофонтов, Сергій Саввич | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-22T07:55:39Z | - |
dc.date.available | 2018-10-22T07:55:39Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2660 | - |
dc.description | Ксенофонтов С. С. Особистісно-орієнтовані аспекти практичної підготовки майбутнього фахівця у навчально-педагогічному процесі на профільній кафедрі / С. С. Ксенофонтов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.61-63. | en_US |
dc.description.abstract | У статті представлений узагальнюючий погляд на складові компоненти мотиваційних аспектів практичної підготовки і професійного навчання майбутнього фахівця на профільній кафедрі у формуванні його професійної компетенції. Обгрунтовано визначення реального відношення студента до практичної підготовки в процесі навчання як мотивованого шляху досягнення головної мети - отримання якісної освіти, що гарантує соціальні перспективи і професійну здатність. Наголошено на необхідності індивідуальної відповідальності у практичній підготовці майбутнього фахівця в установах і на професійно-навчальних виробничих базах університету як за розкладом з анять, т ак само і у в ільний в ід з анять час. Підкреслено, що спрямовуючим компонентом мотивації є цілеспрямований мотиваційний вплив, що включає низку ситуацій, у межах яких і відбувається мотиваційний вплив як інструмент мотиваційного забезпечення професійного саморозвитку людини у навчально-професійній діяльності. Одним з головних чинників підвищення мотивації до навчання, любові до професії стає на сучасному рівні розвитку освіти високий кваліфікаційний рівень підготовки викладачів до занять зі студентами, де, в першу чергу, увага приділяється вивченню практичних навичок й умінь, фаховим розборам складних професійних випадків. З’ясовано, що студенти усвідомлюють вплив соціальної відповідальності на професійний саморозвиток, який виражається в бажанні активно впливати на ситуацію, у самопізнанні та у розумінні значущості роботи над собою, в організації цілеспрямованої роботи над власними особистісними якостями, у визначенні та аналізі власних потреб, а також у професійному становленні та усвідомленні можливостей власного впливу на середовище. Зроблено висновок, що найбільш вагомим мотиваційним компонентом практичної підготовки майбутнього фахівця у формуванні його професійної компетенції є діяльнісний компонент як інтегральне утворення, що характеризує особливості навчально-професійної діяльності. Удосконалення навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі потребує суттєвого посилення педагогічних впливів на мотиваційні складові професійного практичного навчання та виявлення протиріч подальшого професійного саморозвитку. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | майбутній фахівець | en_US |
dc.subject | мотиваційні технологі | en_US |
dc.title | Особистісно-орієнтовані аспекти практичної підготовки майбутнього фахівця у навчально-педагогічному процесі на профільній кафедрі | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
015.pdf | Особистісно-орієнтовані аспекти практичної підготовки майбутнього фахівця у навчально-педагогічному процесі на профільній кафедрі | 245.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.