Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2671
Titel: Методологія дослідження інтерактивного маркетингу в транскордонному співробітництві Карпатського Єврорегіону
Autoren: Гегедош, Крістіан Володимирович
Чучка, Іван Михайлович
Stichwörter: інтерактивний маркетинг
транскордонне співробітництво
Карпатський Єврорегіон
інтерактивно-інформаційне забезпечення
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: Ужгород: Видавничий дім «Гельветика»
Beschreibung: Гегедош К. В. Методологія дослідження інтерактивного маркетингу в транскордонному співробітництві Карпатського Єврорегіону / К. В. Гегедош // Сучасні тенденції розвитку міжнародних відносин та економіко-політичного процесу : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (5-6 жовтня 2018 року). - Ужгород, 2018. - С.171-174.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2671
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Гегедош К..pdfМетодологія дослідження інтерактивного маркетингу в транскордонному співробітництві Карпатського Єврорегіону496.98 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.