Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2672
Titel: | Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до суб'єкт-суб'єктної взаємодії з учнями на уроках природнознавства |
Autoren: | Кузьма-Качур, Марія Іванівна Горват, Маріанна Василівна |
Stichwörter: | суб’єкт взаємодія суб’єкт-суб’єктна взаємодія підготовка студентів до суб’єкт- суб’єктної взаємодії на уроках природознавства |
Erscheinungsdatum: | 2016 |
Herausgeber: | МДУ |
Zusammenfassung: | У статті висвітлено деякі теоретичні та практичні засади підготовки студентів педагогічних факультетів до суб’єкт-суб’єктної взаємодії з молодшими школярами, представлені різні наукові підходи до трактування сутності понять «взаємодія», «суб’єкт», «суб’єкт-суб’єктна взаємодія». Авторами проаналізовано процес формування у майбутніх учителів початкової школи суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями на уроках природознавства. Коло поставлених завдань зумовлено необхідністю підготовки вчителя відповідно до нових замовлень суспільства: компетентного, творчого, здатного до рефлексивної діяльності, самовдосконалення, професійного зростання. Сукупність таких якостей формує змістовий аспект категорії «суб’єктності». |
Beschreibung: | Кузьма-Качур М. І. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до суб'єкт-суб'єктної взаємодії з учнями на уроках природнознавства / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.85-88. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2672 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
022.pdf | Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до суб'єкт-суб'єктної взаємодії з учнями на уроках природнознавства | 257.79 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.