Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2672
Назва: Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до суб'єкт-суб'єктної взаємодії з учнями на уроках природнознавства
Автори: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Горват, Маріанна Василівна
Ключові слова: суб’єкт
взаємодія
суб’єкт-суб’єктна взаємодія
підготовка студентів до суб’єкт- суб’єктної взаємодії на уроках природознавства
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено деякі теоретичні та практичні засади підготовки студентів педагогічних факультетів до суб’єкт-суб’єктної взаємодії з молодшими школярами, представлені різні наукові підходи до трактування сутності понять «взаємодія», «суб’єкт», «суб’єкт-суб’єктна взаємодія». Авторами проаналізовано процес формування у майбутніх учителів початкової школи суб’єкт-суб’єктної взаємодії з учнями на уроках природознавства. Коло поставлених завдань зумовлено необхідністю підготовки вчителя відповідно до нових замовлень суспільства: компетентного, творчого, здатного до рефлексивної діяльності, самовдосконалення, професійного зростання. Сукупність таких якостей формує змістовий аспект категорії «суб’єктності».
Опис: Кузьма-Качур М. І. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до суб'єкт-суб'єктної взаємодії з учнями на уроках природнознавства / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.85-88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2672
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
022.pdfПідготовка майбутнього вчителя початкової школи до суб'єкт-суб'єктної взаємодії з учнями на уроках природнознавства257.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.