Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2674
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пинзеник, Олена Мафтеївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-23T09:25:46Z | - |
dc.date.available | 2018-10-23T09:25:46Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2674 | - |
dc.description | Пинзеник О. М. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі вивчення дисциплін природознавчого циклу / О. М. Пинзеник // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.96-100. | en_US |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз основних складових, змісту та методики формування професійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку у процесі вивчення дисциплін природознавчого циклу, визначено сукупність знань та умінь студентів педагогічного навчального закладу у процесі вивчення основ природознавства з методикою, технологій екологічного виховання дошкільників; уточнено компоненти педагогічної діяльності вихователя у природознавчій освіті, серед яких найбільш значущими є гностичний, конструктивно- проектувальний, організаторський, комунікативний. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
dc.subject | компетенція | en_US |
dc.subject | компетентність у сфері «Природа» | en_US |
dc.title | Формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі вивчення дисциплін природознавчого циклу | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
025.pdf | Формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти у процесі вивчення дисциплін природознавчого циклу | 287.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.