Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2682| Title: | Роль аудиторної роботи у формуванні професійного спілкування майбутніх учителів початкової школи |
| Authors: | Василинка, Марія Іванівна Лалак, Наталія Володимирівна |
| Keywords: | професійне спілкування творча взаємодія навчальний процес лекція семінарське заняття активні методи навчання |
| Issue Date: | 2016 |
| Publisher: | МДУ |
| Abstract: | У статті розкрито проблему формування професійного спілкування майбутніх педагогів шляхом залучення їх до процесу творчої взаємодії на лекційних та семінарських заняттях. Авторами закцентовано увагу на доцільності й ефективності використання в аудиторній роботі зі студентами активних та інтерактивних методів навчання. Визначено, що на часі актуальним є раціональне співвідношення класичних лекцій і семінарів з нетрадиційними видами, які сприяють урізноманітненню навчального процесу, формують професійне спілкування майбутніх педагогів. |
| Description: | Василинка М. І Роль аудиторної роботи у формуванні професійного спілкування майбутніх учителів початкової школи / М. І. Василинка, Н. В. Лалак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.130-133. |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2682 |
| Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 034.pdf | Роль аудиторної роботи у формуванні професійного спілкування майбутніх учителів початкової школи | 254.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.