Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2682
Title: Роль аудиторної роботи у формуванні професійного спілкування майбутніх учителів початкової школи
Authors: Василинка, Марія Іванівна
Лалак, Наталія Володимирівна
Keywords: професійне спілкування
творча взаємодія
навчальний процес
лекція
семінарське заняття
активні методи навчання
Issue Date: 2016
Publisher: МДУ
Abstract: У статті розкрито проблему формування професійного спілкування майбутніх педагогів шляхом залучення їх до процесу творчої взаємодії на лекційних та семінарських заняттях. Авторами закцентовано увагу на доцільності й ефективності використання в аудиторній роботі зі студентами активних та інтерактивних методів навчання. Визначено, що на часі актуальним є раціональне співвідношення класичних лекцій і семінарів з нетрадиційними видами, які сприяють урізноманітненню навчального процесу, формують професійне спілкування майбутніх педагогів.
Description: Василинка М. І Роль аудиторної роботи у формуванні професійного спілкування майбутніх учителів початкової школи / М. І. Василинка, Н. В. Лалак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.130-133.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2682
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
034.pdfРоль аудиторної роботи у формуванні професійного спілкування майбутніх учителів початкової школи254.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.