Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2682
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасилинка, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorЛалак, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-10-25T06:57:52Z-
dc.date.available2018-10-25T06:57:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2682-
dc.descriptionВасилинка М. І Роль аудиторної роботи у формуванні професійного спілкування майбутніх учителів початкової школи / М. І. Василинка, Н. В. Лалак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.130-133.en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито проблему формування професійного спілкування майбутніх педагогів шляхом залучення їх до процесу творчої взаємодії на лекційних та семінарських заняттях. Авторами закцентовано увагу на доцільності й ефективності використання в аудиторній роботі зі студентами активних та інтерактивних методів навчання. Визначено, що на часі актуальним є раціональне співвідношення класичних лекцій і семінарів з нетрадиційними видами, які сприяють урізноманітненню навчального процесу, формують професійне спілкування майбутніх педагогів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпрофесійне спілкуванняen_US
dc.subjectтворча взаємодіяen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectлекціяen_US
dc.subjectсемінарське заняттяen_US
dc.subjectактивні методи навчанняen_US
dc.titleРоль аудиторної роботи у формуванні професійного спілкування майбутніх учителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
034.pdfРоль аудиторної роботи у формуванні професійного спілкування майбутніх учителів початкової школи254.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.