Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2683
Titel: | Формування умінь досліджувати мовну специфіку художнього твору в майбутніх фахівців початкової освіти |
Autoren: | Фенцик, Оксана Миколаївна |
Stichwörter: | літературне читання літературознавча підготовка майбутній вчитель початкових класів розуміння художньо-естетичної сутності літератури художнє мистецтво специфіка мови художньої літератури спостереження стилістичний експеримент як прийоми аналізу мови художнього твору |
Erscheinungsdatum: | 2016 |
Herausgeber: | МДУ |
Zusammenfassung: | У статті розглянуто питання формування у майбутніх учителів початкових класів умінь аналізувати мовну специфіку художнього твору. Автор наголошує, що розуміння художньо-естетичної сутності літератури закладається під час літературознавчої підготовки у вищій школі та має спиратися на ґрунтовну теоретичну базу в осмисленні естетичної природи словесного мистецтва.Визначає прийоми з’ясування доцільності й художньої зумовленості конкретного слова літературного тексту; звертає увагу на те, що слід визначити найвиразніші художньо-виражальні засоби, з’ясувати їх роль в ідейно-художньому змісті твору, розкрити оригінальність письменника у послуговуванні мовними засобами. |
Beschreibung: | Фенцик О. М. Формування умінь досліджувати мовну специфіку художнього твору в майбутніх фахівців початкової освіти / О. М. Фенцик // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 2(4). - С.158-161. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2683 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
041.pdf | Формування умінь досліджувати мовну специфіку художнього твору в майбутніх фахівців початкової освіти | 262.09 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.