Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2692
Назва: | До проблеми формування психологічної культури педагога |
Автори: | Барчій, Магдалина Степанівна |
Ключові слова: | психологічна культура педагог психологічна компетентність психологічна грамотність особистісний розвиток формування психологічної культури |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано підходи до розуміння психологічної культури вчителя, розкрито суть поняття «психологічна культура вчителя». Розкрито значення психологічної культури у педагогічній діяльностіяк фактора підвищення ефективності психолого-педагогічної діяльності. Розглянуто компоненти психологічної культури: комунікативний, мотиваційний, характерологічній, рефлекссивний, досвідний, інтелектуальний, психофізіологічни та проаналізовано їх зміст. Запропоновано організаційно-методичні та психологічні умовиформування психологічної культури майбутнього педагога в процесі вузівської підготовки |
Опис: | Барчій М. С. До проблеми формування психологічної культури педагога / М. С. Барчій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 2(4). – С. 227-230 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2692 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
056.pdf | До проблеми формування психологічної культури педагога | 253.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.