Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2692
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барчій, Магдалина Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-29T10:20:16Z | - |
dc.date.available | 2018-10-29T10:20:16Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2692 | - |
dc.description | Барчій М. С. До проблеми формування психологічної культури педагога / М. С. Барчій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 2(4). – С. 227-230 | en_US |
dc.description.abstract | Проаналізовано підходи до розуміння психологічної культури вчителя, розкрито суть поняття «психологічна культура вчителя». Розкрито значення психологічної культури у педагогічній діяльностіяк фактора підвищення ефективності психолого-педагогічної діяльності. Розглянуто компоненти психологічної культури: комунікативний, мотиваційний, характерологічній, рефлекссивний, досвідний, інтелектуальний, психофізіологічни та проаналізовано їх зміст. Запропоновано організаційно-методичні та психологічні умовиформування психологічної культури майбутнього педагога в процесі вузівської підготовки | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | психологічна культура | en_US |
dc.subject | педагог | en_US |
dc.subject | психологічна компетентність | en_US |
dc.subject | психологічна грамотність | en_US |
dc.subject | особистісний розвиток | en_US |
dc.subject | формування психологічної культури | en_US |
dc.title | До проблеми формування психологічної культури педагога | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
056.pdf | До проблеми формування психологічної культури педагога | 253.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.