Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2694
Назва: | Становлення образу я дитини дошкільного віку: теоретичний аспект дослідження |
Автори: | Іванова, Вікторія Вікторівна |
Ключові слова: | образ Я дитини дошкільного віку педагогічний супровід педагогічне сприяння Я-концепція |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена теоретичному аналізу проблеми становлення образу Я дитини дошкільного віку. Одним з істотних факторів, що обумовлюють формування особистості дошкільника і характер її розвитку, є процес становлення образу Я дитини дошкільного віку. Проблема становлення образу Я дитини дошкільного віку - важлива педагогічна проблема, вирішення якої зачіпає нагальні питання суспільства і освіти. На основі аналізу стану проблеми формування образу Я в психолого-педагогічній літературі досліджено генезис розвитку поняття «образ Я дитини дошкільного віку», облік якого дозволяє забезпечувати в дошкільному дитинстві ефективне педагогічне сприяння становленню образу Я дошкільника в освітньому процесі для його успішної соціалізації та адаптації в сучасному соціокультурному просторі; вивчена структура образу Я, яка представляє єдність таких компонентів: когнітивного - знання про себе та інших; оцінного - оцінка себе та інших; поведінкового - міжособистісні відносини з оточуючими дорослими і однолітками на основі моральних цінностей. У статті уточнено поняття «образ Я» щодо дитини дошкільного віку, під яким розуміється сукупність уявлень дошкільника про себе як представника певної статі, члена сім'ї, громадянина країни, сполучена з оцінкою іншого і самооцінкою, яка визначає вибір способів поведінки в соціумі з урахуванням гендерних ролей і моральних цінностей суспільства. Розкрито поняття «педагогічне сприяння становленню образу Я дитини дошкільного віку в освітньому процесі», яке визначаємо як «цілеспрямований і систематичний процес супроводу і допомоги дитині з боку Значимого дорослого в пізнанні дитиною самого себе як представника певної статі, члена сім'ї, громадянина країни, пов'язаний з оцінкою іншого і самооцінкою, що визначає вибір способів поведінки в соціумі з урахуванням гендерних ролей і моральних цінностей суспільства». |
Опис: | Іванова, В. В. Становлення образу я дитини дошкільного віку: теоретичний аспект дослідження / В. В. Іванова // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2016. - Випуск 21(16). - С.47-54 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2694 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
n21-48-55.pdf | Становлення образу я дитини дошкільного віку: теоретичний аспект дослідження | 365.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.