Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2701
Назва: | Моделювання процесу формування готовності майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзії |
Автори: | Кас'яненко, Оксана Миколаївна |
Ключові слова: | готовність компетентність інклюзивна освіта модель формування готовності майбутні вихователі діти дошкільного віку |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Запоріжжя : КПУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовано організаційно-педагогічну модель формування готовності майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзії. Визначено зміст понять “готовність”, “компетентність”, “інтеграція”, “інклюзивна освіта”. Охарактеризовано три основні моделі організації освіти для дітей з особливими потребами: скандинавсько-американську, російську та європейську. Визначено педагогічні умови як системотвірний компонент моделі формування готовності майбутніх фахівців до роботи в умовах інклюзії. |
Опис: | Кас'яненко О. М. Моделювання процесу формування готовності майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзії / О. М. Кас'яненко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. - Запоріжжя : КПУ, 2017. - Вип. 56–57 (109–110). С. 576-585 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2701 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Педагогика_56-57 (1)-576-585.pdf | Моделювання процесу формування готовності майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку в умовах інклюзії | 692.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.