Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2714
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаснюк, Вероніка Василівна-
dc.date.accessioned2018-10-31T08:02:43Z-
dc.date.available2018-10-31T08:02:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2714-
dc.descriptionГаснюк В.В. Взаємодія мистецьких традицій як засіб формування полікультурної компетентності школярів / В. В. Гаснюк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 15-19en_US
dc.description.abstractУ статті актуалізується проблема формування полікультурної компетентності молодших школярів, розкривається педагогічний потенціал українських і угорських мистецьких традицій, методів забезпечення їх взаємодії в процесі музично-естетичного виховання. Автором уточнено зміст понять : «взаємодія мистецьких традицій», «полікультурна компетентність»; розкритотакі методи забезпечення взаємодії українських і угорських мистецьких традицій у музично-естетичному вихованні учнів 1-4 класів загальноосвітніх шкіл з угорською мовою навчання, як :метод аглютинації, застосування словничка-піктограми емоцій та настроїв (угорською та українською мовами), віднайдення музично-ритмічних рухів до пісень, метод зіставлення фокальних об’єктів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмузично-естетичне вихованняen_US
dc.subjectвзаємодія українських і угорських мистецьких традиційen_US
dc.subjectполікультурна компетентністьen_US
dc.titleВзаємодія мистецьких традицій як засіб формування полікультурної компетентності школярівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
004.pdfВзаємодія мистецьких традицій як засіб формування полікультурної компетентності школярів670.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.