Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2721
Langanzeige der Metadaten
DC Element | Wert | Sprache |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іртищева, І. О. | - |
dc.contributor.author | Стегней, Маріанна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Михайлов, М. С. | - |
dc.date.accessioned | 2018-10-31T13:54:52Z | - |
dc.date.available | 2018-10-31T13:54:52Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2721 | - |
dc.description | Іртищева, І. О. Методичні підходи до оцінки рівня інноваційного розвитку регіону / І. О. Іртищева, М. І. Стегней, М. С. Михайлов // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2018. - №16. - С.586-593 | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена вирішенню актуальної проблеми оцінювання стану та розвитку інноваційної діяльності на рівні регіону. Авторами обґрунтовано багаторівневий алгоритм дослідження інноваційного розвитку, визначено головні пріоритет та сфери проведення оцінки. Систематизовано показники оцінювання інноваційного потенціалу регіону та результативності інноваційної діяльності. Вдосконалено математичний інструментарій комплексної оцінки інноваційного розвитку. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | інноваційний розвиток регіону | en_US |
dc.subject | інноваційний потенціал регіону | en_US |
dc.subject | людський потенціал | en_US |
dc.subject | науково-технічний потенціал | en_US |
dc.subject | інноваційна активність | en_US |
dc.title | Методичні підходи до оцінки рівня інноваційного розвитку регіону | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
89.pdf | Методичні підходи до оцінки рівня інноваційного розвитку регіону | 444.11 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.