Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2722
Название: Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення проектної діяльності
Авторы: Пинзеник, Олена Мафтеївна
Ключевые слова: педагогічне проектування
готовність до проектування
критерії готовності
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено аналіз сутності, структури та функцій поняття «проектування навчально-виховної діяльності дошкільного закладу», визначено критерії готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до впровадження проектної діяльності у навчально-виховний процес дошкільного навчального закладу, серед яких – когнітивний (якість змістової підготовки), операційний (якість операційно-технологічної підготовки), особистіснорефлексивний (якість особистісно-рефлексивної підготовки), кожен з яких має свої показники, що слугують вихідним моментом для визначення рівнів готовності до зазначеного виду діяльності у студентів – майбутніх вихователів дітей дошкільного віку.
Описание: Пинзеник О. М. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення проектної діяльності / О. М. Пинзеник // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 60-64
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2722
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
016.pdfПідготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення проектної діяльності673.32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.