Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2722
Назва: | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення проектної діяльності |
Автори: | Пинзеник, Олена Мафтеївна |
Ключові слова: | педагогічне проектування готовність до проектування критерії готовності |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено аналіз сутності, структури та функцій поняття «проектування навчально-виховної діяльності дошкільного закладу», визначено критерії готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до впровадження проектної діяльності у навчально-виховний процес дошкільного навчального закладу, серед яких – когнітивний (якість змістової підготовки), операційний (якість операційно-технологічної підготовки), особистіснорефлексивний (якість особистісно-рефлексивної підготовки), кожен з яких має свої показники, що слугують вихідним моментом для визначення рівнів готовності до зазначеного виду діяльності у студентів – майбутніх вихователів дітей дошкільного віку. |
Опис: | Пинзеник О. М. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення проектної діяльності / О. М. Пинзеник // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 60-64 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2722 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
016.pdf | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення проектної діяльності | 673.32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.