Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2722
Назва: Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення проектної діяльності
Автори: Пинзеник, Олена Мафтеївна
Ключові слова: педагогічне проектування
готовність до проектування
критерії готовності
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз сутності, структури та функцій поняття «проектування навчально-виховної діяльності дошкільного закладу», визначено критерії готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до впровадження проектної діяльності у навчально-виховний процес дошкільного навчального закладу, серед яких – когнітивний (якість змістової підготовки), операційний (якість операційно-технологічної підготовки), особистіснорефлексивний (якість особистісно-рефлексивної підготовки), кожен з яких має свої показники, що слугують вихідним моментом для визначення рівнів готовності до зазначеного виду діяльності у студентів – майбутніх вихователів дітей дошкільного віку.
Опис: Пинзеник О. М. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення проектної діяльності / О. М. Пинзеник // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 60-64
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2722
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
016.pdfПідготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення проектної діяльності673.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.