Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2722
Title: Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення проектної діяльності
Authors: Пинзеник, Олена Мафтеївна
Keywords: педагогічне проектування
готовність до проектування
критерії готовності
Issue Date: 2016
Publisher: МДУ
Abstract: У статті здійснено аналіз сутності, структури та функцій поняття «проектування навчально-виховної діяльності дошкільного закладу», визначено критерії готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до впровадження проектної діяльності у навчально-виховний процес дошкільного навчального закладу, серед яких – когнітивний (якість змістової підготовки), операційний (якість операційно-технологічної підготовки), особистіснорефлексивний (якість особистісно-рефлексивної підготовки), кожен з яких має свої показники, що слугують вихідним моментом для визначення рівнів готовності до зазначеного виду діяльності у студентів – майбутніх вихователів дітей дошкільного віку.
Description: Пинзеник О. М. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення проектної діяльності / О. М. Пинзеник // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 60-64
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2722
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
016.pdfПідготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до здійснення проектної діяльності673.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.