Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2731
Название: Організаційний механізм управління якістю послуг на туристичних підприємствах
Авторы: Папп, Василь Васильович
Бошота, Неля Василівна
Ключевые слова: туристична послуга
управлiння якiстю туристичного обслуговування
полiпшення якостi
Дата публикации: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статтi розглянуто питання формування системи управлiння якiстю на пiдприємствах туристичної галузi. Обґрунтовується, що наявнi методологiчнi пiдходи до управлiння якiстю у системi матерiального виробництва не можуть повною мiрою бути застосованi до системи управлiння якiстю туристичних послуг. Побудовано модель координацiї функцiй управлiння із загальними завданнями управлiння якiстю обслуговування на пiдприємствах туристичної iндустрiї. Визначено сутнiсть економiчних категорiй «якiсть» та «управлiння якiстю», розглянуто мету стратегiчного управлiння якiстю в туризмi, виокремлено напрями стратегiчного управлiння якiстю. Автори доходять висновку про те, що для бiльшостi туристичних послуг процеси їх надання та споживання практично невiддiльнi – вони розробляються як результат узгоджених дiй систем управлiння їх виробництвом i споживанням.
Описание: Папп, В. В. Організаційний механізм управління якістю послуг на туристичних підприємствах / В. В. Папп, Н. В. Бошота // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2018. - №15. - С.437-443
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2731
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
67.pdfОрганізаційний механізм управління якістю послуг на туристичних підприємствах225.36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.