Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілак, Георгій Георгійович-
dc.contributor.authorБора, Н. Ю.-
dc.date.accessioned2018-11-02T09:45:00Z-
dc.date.available2018-11-02T09:45:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2735-
dc.descriptionБілак, Г. Г. Розвиток ринку медичних послуг на засадах маркетингу в Україні / Г. Г. Білак, Н. Ю. Бора // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2017. - №11. - С.383-388en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальним питанням визначення ринку медичних послуг та його основних компонен­тів, поняття медична послуга та медична допомога. Проаналізовано передумови та особливості розвитку ринку медичних послуг України та його трансформацію, виявлено роль та особливості маркетингу на ринку медичних послуг. Зроблено висновки стосовно впливу маркетингового інструментарію на медичному ринку та особливостей застосування маркетингових комунікацій як необхідної складової комплексу маркетингу для досягнення успіху медичних установ. Доведено значимість новостворених приватних медичних закладів як важливих суб’єктів медичного ринку України в умовах трансформації економіки.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectринок медичних послугen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.titleРозвиток ринку медичних послуг на засадах маркетингу в Україніen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
61.pdfРозвиток ринку медичних послуг на засадах маркетингу в Україні199.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.