Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧекан, Оксана Іванівна-
dc.contributor.authorГапак, Марія-
dc.date.accessioned2018-11-02T09:52:27Z-
dc.date.available2018-11-02T09:52:27Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2736-
dc.descriptionЧекан О. І. Теоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку / О. І. Чекан, М. Гопак // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 105-108en_US
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових праць виокремлено специфіку соціальної адаптації дітей старшого дошкільного віку. Окреслено чинники, що зумовлюють дезадаптацію дошкільнят. Представлено критеріальну характеристику соціальної ситуації розвитку дітей. Авторами визначено засоби, які сприяють успішному прилаштуванню кожної дитини до умов життя в дошкільному навчальному закладі. Виявлено особливості впливу засобів ігрової діяльності на соціальну адаптацію дошкільників.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectсоціальна адаптаціяen_US
dc.subjectсоціальне середовищеen_US
dc.subjectадаптованістьen_US
dc.subjectнеадаптованістьen_US
dc.subjectдезадаптованістьen_US
dc.titleТеоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного вікуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
027.pdfТеоретико-методологічні засади соціальної адаптації дітей дошкільного віку664.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.