Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2741
Название: Толерантність комунікативної взаємодії у вищій школі: педагогічний аспект
Авторы: Габовда, Анжеліка Міланівна
Ключевые слова: толерантність
комунікативна взаємодія
студент
вища школа
навчальний процес
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядаються проблеми формування толерантності комунікативної взаємодії у педагогічному процесі вищої школи. Визначено умови навчання толерантній комунікативній взаємодії у вищій школі: відповідність змісту програмового матеріалу, врахування національно-регіонального компоненту, збагачення словникового активного і пасивного запасу студентів і осмислення культурологічної цінності аналізованих текстів, активної позааудиторної роботи.
Описание: Габовда А. М. Толерантність комунікативної взаємодії у вищій школі: педагогічний аспект / А. М. Габовда // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 113-115
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2741
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
029.pdfТолерантність комунікативної взаємодії у вищій школі: педагогічний аспект666.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.