Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2741
Назва: | Толерантність комунікативної взаємодії у вищій школі: педагогічний аспект |
Автори: | Габовда, Анжеліка Міланівна |
Ключові слова: | толерантність комунікативна взаємодія студент вища школа навчальний процес |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглядаються проблеми формування толерантності комунікативної взаємодії у педагогічному процесі вищої школи. Визначено умови навчання толерантній комунікативній взаємодії у вищій школі: відповідність змісту програмового матеріалу, врахування національно-регіонального компоненту, збагачення словникового активного і пасивного запасу студентів і осмислення культурологічної цінності аналізованих текстів, активної позааудиторної роботи. |
Опис: | Габовда А. М. Толерантність комунікативної взаємодії у вищій школі: педагогічний аспект / А. М. Габовда // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 113-115 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2741 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
029.pdf | Толерантність комунікативної взаємодії у вищій школі: педагогічний аспект | 666.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.