Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2741
Назва: Толерантність комунікативної взаємодії у вищій школі: педагогічний аспект
Автори: Габовда, Анжеліка Міланівна
Ключові слова: толерантність
комунікативна взаємодія
студент
вища школа
навчальний процес
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): В статті розглядаються проблеми формування толерантності комунікативної взаємодії у педагогічному процесі вищої школи. Визначено умови навчання толерантній комунікативній взаємодії у вищій школі: відповідність змісту програмового матеріалу, врахування національно-регіонального компоненту, збагачення словникового активного і пасивного запасу студентів і осмислення культурологічної цінності аналізованих текстів, активної позааудиторної роботи.
Опис: Габовда А. М. Толерантність комунікативної взаємодії у вищій школі: педагогічний аспект / А. М. Габовда // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Педагогіка та психологія”: збірник наукових праць. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 1 (3). – С. 113-115
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2741
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
029.pdfТолерантність комунікативної взаємодії у вищій школі: педагогічний аспект666.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.