Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2742
Title: | Роль аксіосфери краєзнавства у моральному вихованні молодших школярів |
Authors: | Кузьма-Качур, Марія Іванівна |
Keywords: | моральні цінності аксіологія аксіосфера краєзнавства пізнавальні об’єкти краєзнавства види краєзнавчої роботи |
Issue Date: | 2015 |
Abstract: | В статті визначено виховне значення краєзнавства в об’єктиві аксіологічного аналізу. Розглянуто роль аксіосфери краєзнавства у моральному вихованні молодших школярів. Основну увагу в статті приділено класифікації краєзнавчих цінностей за змістом пізнавальних об’єктів: людина, природа, господарство, історія, культура рідного краю. Автор наголошує, що смисл аксіологічного підходу може бути розкритим лише через систему аксіологічних принципів: рівноправність усіх філософських поглядів у межах єдиної гуманістичної системи цінностей (при збереженні різноманітності їх культурних і етнічних особливостей); рівнозначність традицій і творчості, визнання необхідності вивчення й використання надбань минулого та можливості відкриття в теперішньому і майбутньому; екзистенціальна рівність людей, соціокультурний прагматизм замість суперечок про підґрунтя цінностей; діалог замість байдужості чи взаємозаперечення. Проаналізовано можливості різних видів краєзнавчих досліджень та їх значення у моральному вихованні молодших школярів. |
Description: | Кузьма-Качур, М. І. Роль аксіосфери краєзнавства у моральному вихованні молодших школярів / М. І. Кузьма-Качур // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №1(1). - С.69-72 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2742 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | Роль аксіосфери краєзнавства у моральному вихованні молодших школярів | 117.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.