Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2749
Название: Інтерактивно-маркетингова логістика як новітній інструмент транспортно-логістичних процесів в умовах світової глобалізації
Авторы: Чучка, Іван Михайлович
Ключевые слова: інтерактивно-маркетингова логістика
транспортно-логістичні процеси
світова глобалізація
Дата публикации: 2018
Издательство: Ужгород : Говерла
Описание: Чучка, Іван Михайлович Інтерактивно-маркетингова логістика як новітній інструмент транспортно-логістичних процесів в умовах світової глобалізації / Іван Михайлович Чучка // Маркетинг та менеджмент у фокусі викликів нової економіки : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (26-28 квітня 2018 року). - Ужгород : Говерла, 2018. - С.42-46.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2749
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Чучка 1.pdfІнтерактивно-маркетингова логістика як новітній інструмент транспортно-логістичних процесів в умовах світової глобалізації685.51 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.