Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2754
Titel: Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві
Autoren: Гегедош, Крістіан Володимирович
Stichwörter: маркетинг
транскордонне співробітництво
форми ділових комунікацій
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: Ужгород
Zusammenfassung: На підставі проведеного аналізу наукових робіт з транскордонного співробітництва у статті виділено праці вчених, які заклали фундамент розвитку науково методичних підходів до формування маркетингових механізмів у сучасних транскордонних регіонах. Науковою новизною є виділення більш нової категорії маркетингу в транскордонних відносинах разом з усіма можливими формами ділових комунікацій.
Beschreibung: Гегедош К. В. Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Міжнародні економічні відносини та світове господарство" : журнал / голов. ред. М.М.Палінчак. - Ужгород, 2018. - Випуск 21. Частина 1. - С.46-49.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2754
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Гегедош 0.pdfТеорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві555.8 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.