Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2754
Назва: Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві
Автори: Гегедош, Крістіан Володимирович
Ключові слова: маркетинг
транскордонне співробітництво
форми ділових комунікацій
Дата публікації: 2018
Видавництво: Ужгород
Короткий огляд (реферат): На підставі проведеного аналізу наукових робіт з транскордонного співробітництва у статті виділено праці вчених, які заклали фундамент розвитку науково методичних підходів до формування маркетингових механізмів у сучасних транскордонних регіонах. Науковою новизною є виділення більш нової категорії маркетингу в транскордонних відносинах разом з усіма можливими формами ділових комунікацій.
Опис: Гегедош К. В. Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Міжнародні економічні відносини та світове господарство" : журнал / голов. ред. М.М.Палінчак. - Ужгород, 2018. - Випуск 21. Частина 1. - С.46-49.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2754
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гегедош 0.pdfТеорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві555.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.