Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2754
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГегедош, Крістіан Володимирович-
dc.date.accessioned2018-11-05T10:19:51Z-
dc.date.available2018-11-05T10:19:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2754-
dc.descriptionГегедош К. В. Теорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві / К. В. Гегедош // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія "Міжнародні економічні відносини та світове господарство" : журнал / голов. ред. М.М.Палінчак. - Ужгород, 2018. - Випуск 21. Частина 1. - С.46-49.en_US
dc.description.abstractНа підставі проведеного аналізу наукових робіт з транскордонного співробітництва у статті виділено праці вчених, які заклали фундамент розвитку науково методичних підходів до формування маркетингових механізмів у сучасних транскордонних регіонах. Науковою новизною є виділення більш нової категорії маркетингу в транскордонних відносинах разом з усіма можливими формами ділових комунікацій.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherУжгородen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectтранскордонне співробітництвоen_US
dc.subjectформи ділових комунікаційen_US
dc.titleТеорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництвіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гегедош 0.pdfТеорія маркетингу в транскордонному економічному співробітництві555.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.