Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2755
Назва: | Розвиток художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в ДНЗ |
Автори: | Атрощенко, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | художньо-мовленнєва діяльність художньо-мовленнєва компетенція художній образ літературні заняття творчість |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | В статті характеризується поняття «художньо-мовленнєва діяльність» та завдання формування художньо-мовленнєвої компетенції у дітей дошкільного віку, розкриваються основні методи та прийоми розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в ДНЗ. Мета статті полягає в обґрунтуванні поняття «художньо-мовленнєва діяльність» та розкритті особливостей художньо - мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Методи дослідження: 1) теоретичні (вивчення, аналіз, систематизація та узагальнення психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження з метою виявлення існуючих підходів до особливостей художньо-мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Низка цих методів надала можливість з’ясувати сутність і зміст ключових понять: «художньо-мовленнєва діяльність», «художньо-мовленнєва компетенція», «художній образ», визначити рівень вивчення даної проблеми на сьогоднішній день; 2) емпіричні: спостереження, тестування, анкетування, опитування педагогічних працівників та дітей з метою виявлення стану художньо-мовленнєвого розвитку дітей, виявлення впливу програмових художніх творів для художньо-мовленнєвого розвитку дітей та ефективності їх використання для розвитку художньо-мовленнєвої компетенції, знань вихователів стосовно питання художньо-мовленнєвого розвитку дітей на етапі дошкільного дитинства. Художньо-мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку буде ефективним, якщо забезпечити такі педагогічні умови: спрямованість змісту художніх творів на формування у дітей художньо-мовленнєвої діяльності; тематичне наскрізне планування художніх творів у різних видах діяльності; забезпечення взаємозв’язку навчально-мовленнєвої, художньо-мовленнєвої та театрально-мовленнєвої діяльності дошкільнят. |
Опис: | Атрощенко, Т. О. Розвиток художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в ДНЗ / Т. О. Атрощенко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №2(2). - С.9-14 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2755 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | Розвиток художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку в ДНЗ | 145.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.