Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2761
Название: | Концептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання |
Авторы: | Швардак, Маріанна Василівна Устич, Маріанна |
Ключевые слова: | дискусія дискусійні методи види дискусії інтерактивне спілкування |
Дата публикации: | 2016 |
Издательство: | МДУ |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена визначенню концептуальних підходів щодо розкриття сутності дискусії та дискусійних методів навчання. З’ясовано, що дискусійні методи допомагають сформувати здатність в учнів творчо мислити, аргументовано формулювати та відстоювати власну точку зору, критично ставитися до джерел інформації. Розкрито сутність різних дискусійних методів. Серед них: дебати, «круглий стіл», дискусія-симпозіум, панельна дискусія, концентричні кола, дискусія з елементами ігрового моделювання тощо. |
Описание: | Швардак М. В. Концептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання / М. В. Швардак, М. Устич // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.139-141. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2761 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
036.pdf | Концептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання | 671.62 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.