Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2761
Название: Концептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання
Авторы: Швардак, Маріанна Василівна
Устич, Маріанна
Ключевые слова: дискусія
дискусійні методи
види дискусії
інтерактивне спілкування
Дата публикации: 2016
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена визначенню концептуальних підходів щодо розкриття сутності дискусії та дискусійних методів навчання. З’ясовано, що дискусійні методи допомагають сформувати здатність в учнів творчо мислити, аргументовано формулювати та відстоювати власну точку зору, критично ставитися до джерел інформації. Розкрито сутність різних дискусійних методів. Серед них: дебати, «круглий стіл», дискусія-симпозіум, панельна дискусія, концентричні кола, дискусія з елементами ігрового моделювання тощо.
Описание: Швардак М. В. Концептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання / М. В. Швардак, М. Устич // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.139-141.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2761
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
036.pdfКонцептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання671.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.