Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2761
Назва: Концептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання
Автори: Швардак, Маріанна Василівна
Устич, Маріанна
Ключові слова: дискусія
дискусійні методи
види дискусії
інтерактивне спілкування
Дата публікації: 2016
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню концептуальних підходів щодо розкриття сутності дискусії та дискусійних методів навчання. З’ясовано, що дискусійні методи допомагають сформувати здатність в учнів творчо мислити, аргументовано формулювати та відстоювати власну точку зору, критично ставитися до джерел інформації. Розкрито сутність різних дискусійних методів. Серед них: дебати, «круглий стіл», дискусія-симпозіум, панельна дискусія, концентричні кола, дискусія з елементами ігрового моделювання тощо.
Опис: Швардак М. В. Концептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання / М. В. Швардак, М. Устич // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.139-141.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2761
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
036.pdfКонцептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання671.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.