Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2761
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Швардак, Маріанна Василівна | - |
dc.contributor.author | Устич, Маріанна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-06T09:00:55Z | - |
dc.date.available | 2018-11-06T09:00:55Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2761 | - |
dc.description | Швардак М. В. Концептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання / М. В. Швардак, М. Устич // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.139-141. | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена визначенню концептуальних підходів щодо розкриття сутності дискусії та дискусійних методів навчання. З’ясовано, що дискусійні методи допомагають сформувати здатність в учнів творчо мислити, аргументовано формулювати та відстоювати власну точку зору, критично ставитися до джерел інформації. Розкрито сутність різних дискусійних методів. Серед них: дебати, «круглий стіл», дискусія-симпозіум, панельна дискусія, концентричні кола, дискусія з елементами ігрового моделювання тощо. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | дискусія | en_US |
dc.subject | дискусійні методи | en_US |
dc.subject | види дискусії | en_US |
dc.subject | інтерактивне спілкування | en_US |
dc.title | Концептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
036.pdf | Концептуальні підходи щодо визначення сутності дискусії та дискусійних методів навчання | 671.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.