Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2763
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барна, Христина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-06T09:25:02Z | - |
dc.date.available | 2018-11-06T09:25:02Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2763 | - |
dc.description | Барна Х. В. Підходи до формування морально-етичних понять у старших дошкільників / Х. В. Барна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.170-173. | en_US |
dc.description.abstract | У статті представлено теоретичне обґрунтування організації роботи зі старшими дошкільниками щодо виховання в них морально-етичних якостей. Розкрито завдання морального виховання дошкільників. Охарактеризовано зміст роботи, методи, засоби навчання морального виховання дітей старшого дошкільного віку та етапи формування морально-етичних понять дітей на заняттях з художньо-мовленнєвої діяльності й в процесі різних видів діяльності. Зазначено, що подальшого дослідження потребує вивчення діагностики сформованості морально-етичних понять у старших дошкільників. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | художня література | en_US |
dc.subject | морально-етичні поняття | en_US |
dc.subject | моральне виховання | en_US |
dc.subject | моральні норми | en_US |
dc.subject | моральні якості | en_US |
dc.subject | моральна свідомість | en_US |
dc.subject | моральні цінності | en_US |
dc.title | Підходи до формування морально-етичних понять у старших дошкільників | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
045...pdf | Підходи до формування морально-етичних понять у старших дошкільників | 670.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.