Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2764
Titel: | Структура дослідження етнопсихологічних особливостей адаптації дитини до шкільного середовища |
Autoren: | Варга, Вікторія Степанівна |
Stichwörter: | адаптація етнопсихологічна адаптація чинники адаптації процеси адаптації шкільне середовище психічні процеси стилі виховання гендерні особливості виховання етнічні особливості виховання психодіагностика |
Erscheinungsdatum: | 2016 |
Herausgeber: | МДУ |
Zusammenfassung: | У статті представлено опис етапів емпіричного дослідження стилів виховання різних етносів як основного етнопсихологічного чинника адаптації дитини до шкільного середовища, подається загальна процедура організації дослідження, обґрунтовується комплекс застосовуваних методів і прийомів. Стаття спрямована на дослідження адаптації молодших школярів до шкільного середовища в контексті етнопсихологічних особливостей та на визначення основних етнопсихологічних чинників, здатних істотно впливати на становлення особистості дитини. Насамперед, аналізувати емоційні психічні стани, невротизованість, тривожність, агресивність, комунікативні проблеми і відповідність поведінкових проявів у шкільному середовищі та ставлення до нього. |
Beschreibung: | Варга В. С. Структура дослідження етнопсихологічних особливостей адаптації дитини до шкільного середовища / В. С. Варга // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.173-177. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2764 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
046.pdf | Структура дослідження етнопсихологічних особливостей адаптації дитини до шкільного середовища | 853.26 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.