Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2766
Назва: Психолого-педагогічні аспекти набуття комунікативних умінь майбутніми педагогами
Автори: Барчій, Магдалина Степанівна
Ключові слова: педагог
спілкування
комунікативна компетентність
комунікативні уміння
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано проблему комунікативної компетентності педагога. Висвітлено сутність та основні ознаки комунікативних умінь. Виділено низку типових труднощів у вияві комунікативних умінь педагогів. Наведено перелік професійних комунікативних умінь педагога та етапи самовиховання комунікативних умінь. Показана роль педагогічних вправ,ігрових та тренінгових технологій у забезпеченні комунікативної активності студентів. Виокремлено психолого-педагогічні та організаційно- методичні умови формування комунікативних умінь майбутніх педагогів під час навчання у вищій школі.
Опис: Барчій, М. С. Психолого-педагогічні аспекти набуття комунікативних умінь майбутніми педагогами / М. С. Барчій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №2(2). - С.98-102
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2766
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24.pdfПсихолого-педагогічні аспекти набуття комунікативних умінь майбутніми педагогами128.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.