Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2766
Назва: | Психолого-педагогічні аспекти набуття комунікативних умінь майбутніми педагогами |
Автори: | Барчій, Магдалина Степанівна |
Ключові слова: | педагог спілкування комунікативна компетентність комунікативні уміння |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | В статті проаналізовано проблему комунікативної компетентності педагога. Висвітлено сутність та основні ознаки комунікативних умінь. Виділено низку типових труднощів у вияві комунікативних умінь педагогів. Наведено перелік професійних комунікативних умінь педагога та етапи самовиховання комунікативних умінь. Показана роль педагогічних вправ,ігрових та тренінгових технологій у забезпеченні комунікативної активності студентів. Виокремлено психолого-педагогічні та організаційно- методичні умови формування комунікативних умінь майбутніх педагогів під час навчання у вищій школі. |
Опис: | Барчій, М. С. Психолого-педагогічні аспекти набуття комунікативних умінь майбутніми педагогами / М. С. Барчій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №2(2). - С.98-102 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2766 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | Психолого-педагогічні аспекти набуття комунікативних умінь майбутніми педагогами | 128.41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.