Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2766
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Барчій, Магдалина Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-06T10:57:35Z | - |
dc.date.available | 2018-11-06T10:57:35Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2766 | - |
dc.description | Барчій, М. С. Психолого-педагогічні аспекти набуття комунікативних умінь майбутніми педагогами / М. С. Барчій // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №2(2). - С.98-102 | en_US |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано проблему комунікативної компетентності педагога. Висвітлено сутність та основні ознаки комунікативних умінь. Виділено низку типових труднощів у вияві комунікативних умінь педагогів. Наведено перелік професійних комунікативних умінь педагога та етапи самовиховання комунікативних умінь. Показана роль педагогічних вправ,ігрових та тренінгових технологій у забезпеченні комунікативної активності студентів. Виокремлено психолого-педагогічні та організаційно- методичні умови формування комунікативних умінь майбутніх педагогів під час навчання у вищій школі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | педагог | en_US |
dc.subject | спілкування | en_US |
dc.subject | комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | комунікативні уміння | en_US |
dc.title | Психолого-педагогічні аспекти набуття комунікативних умінь майбутніми педагогами | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | Психолого-педагогічні аспекти набуття комунікативних умінь майбутніми педагогами | 128.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.