Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2769
Назва: Інтеграція логічних рівнів у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів
Автори: Ямчук, Таїсія Юріївна
Ключові слова: самоідентичність
професійна самоідентичність
суб’єктивний досвід
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі дослідження професійної самоідентичності майбутніх психологів та застосуванню інтегративного підходу до її вирішення. Доведено продуктивність використання для аналізу та формування професійної самоідентичності структури логічних рівнів, що дає змогу цілісно та вичерпно описати принципово різні контексти, в яких відбувається становлення професійної самоідентичності. Представлено результати дослідження, які демонструють ключові параметри змін професійної самоідентичності студентів-психологів протягом навчання у ВУЗі.
Опис: Ямчук, Т. Ю. Інтеграція логічних рівнів у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів / Т. Ю. Ямчук // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Вид-во МДУ, 2015. - №2(2). - С.180-184
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2769
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42.pdfІнтеграція логічних рівнів у становленні професійної самоідентичності майбутніх психологів128.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.