Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/276
Назва: Теоретичні підходи до синдрому «професійного вигоряння» вчителів
Автори: Березовська, Лариса Іванівна
Ключові слова: синдром «професійного вигоряння»
Дата публікації: 2012
Серія/номер: ;Випуск 17
;Частина 1
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні підходи до синдрому «професійного вигорання» вчителів. Розкривається сутність синдрому професійного вигорання та проаналізовано сучасні психологічні досліджень даного феномену у вчителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/276
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Березовська_Теоретичні підходи до ПВ вчителів.pdfТеоретичні підходи до синдрому «професійного вигоряння» вчителів359.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.