Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2770
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємства готельно-ресторанного бізнесу
Authors: Рега, Марина Георгіївна
Keywords: маркетинг
управління маркетинговою діяльністю
готельний продукт
Issue Date: 2014
Abstract: У статті висвітлюються питання щодо управління маркетинговою діяльністю ГРБ, досліджується роль маркетингу на підприємстві. Розглядаються питання щодо успішного функціонування підприємств ГРБ, а також організації маркетингової служби та ситуації на ринку. Також йдеться про конкуренцію, смаки і вподобання споживачів та ефективність управління підприємством.
Description: Рега, М. Г. Управління маркетинговою діяльністю підприємства готельно-ресторанного бізнесу / М. Г. Рега // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка". - Мукачево : Карпатська вежа, 2014. - №1(1). - С.111-114
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2770
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-4-1-2014-23.pdfУправління маркетинговою діяльністю підприємства готельно-ресторанного бізнесу323.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.