Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2774
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Микуліна, Антоніна Костянтинівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-07T07:10:12Z | - |
dc.date.available | 2018-11-07T07:10:12Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2774 | - |
dc.description | Микуліна А. К. Особливості розвитку творчості у дітей дошкільного віку / А. К. Микуліна // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.192-196. | en_US |
dc.description.abstract | На основі нових сучасних вимог до освіти та аналізу наукових досліджень у статті розкриваються особливості розвитку творчості у дошкільників. Охарактеризовано поняття «творчість», його характерні риси та основні ознаки в дошкільному віці, розкриті передумови розвитку та вплив навчання на формування творчості у дошкільників. Зроблено висновки щодо особливостей прояву творчості у дітей дошкільного віку та ролі висококваліфікованого, професійно підготовленого вихователя, який є творчою особистістю і несе дітям добро, високу духовність, бере до уваги потенційні можливості творчого розвитку кожної дитини. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | творчість | en_US |
dc.subject | дитяча творчість | en_US |
dc.subject | творчий процес | en_US |
dc.subject | навчання | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.title | Особливості розвитку творчості у дітей дошкільного віку | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
050.pdf | Особливості розвитку творчості у дітей дошкільного віку | 674.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.