Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2777
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ксенофонтов, Сергій Саввич | - |
dc.date.accessioned | 2018-11-07T07:56:49Z | - |
dc.date.available | 2018-11-07T07:56:49Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2777 | - |
dc.description | Ксенофонтов С. С. Мотиваційні аспекти самонавчання у формуванні професійного мислення майбутнього фахівця / С. С. Ксенофонтов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : Видавництво МДУ, 2016. - №1(3). - С.216-219. | en_US |
dc.description.abstract | Робота присвячена вивченню суттєвої та ефективної методики навчання студентів на базовому етапі освіти. Доведено, що більшість студентів не мають «звички» до самостійної теоретичної професійної підготовки, що відображає низьку мотивацію до якісного навчання. Обґрунтовано, що механізм мотивації професійного саморозвитку особистості під час підготовки у виші уможливлює розробку необхідних процедур керування навчально-професійною діяльністю. Свідоме створення у навчальному процесі відповідних учбових ситуацій є необхідною педагогічною умовою досягнення мотиваційної напруги та формування професійного мислення майбутнього фахівця. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | мотивації самонавчання | en_US |
dc.subject | професійне мислення | en_US |
dc.subject | майбутній фахівець | en_US |
dc.title | Мотиваційні аспекти самонавчання у формуванні професійного мислення майбутнього фахівця | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
056.pdf | Мотиваційні аспекти самонавчання у формуванні професійного мислення майбутнього фахівця | 663.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.