Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/283
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гаваші, С.Й. | - |
dc.contributor.author | Лалакулич, М.М. | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-09T10:15:07Z | - |
dc.date.available | 2017-11-09T10:15:07Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/283 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснюється аналіз на основі психолого-педагогічної літератури креативності як умови самореалізації особистості, визначені ідеї та думки з приводу педагогічної творчості, особливостей творчої самореалізації в процесі професійно-педагогічної діяльності. Для аналізу було розглянуто наукові підходи щодо визначення сутності явища креативності (концепція редукції творчості до інтелекту, концепція креативності Дж. Гілфорда і Е. П. Торренса, концепція креативності М. Воллаха і Н. Когана, концепція креативності А. Медника, «теорія інвестування» Р. Стернберга і Д. Лаверта), розуміння креативності як умови психічного балансу і самоактуалізації особистості (А. Маслоу, К. Роджерс, Д. О. Леонтьєв, О. Ф. Лосєв, В. А. Петровський) та як професійно значущої характеристики особистісної зрілості фахівця. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 21 | - |
dc.subject | креативність | en_US |
dc.subject | творчість | en_US |
dc.subject | самореалізація | en_US |
dc.subject | самоактуалізація | en_US |
dc.subject | творчий потенціал | en_US |
dc.subject | готовність до творчості | en_US |
dc.title | Креативність як умова самореалізації фахівця | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Костю С.Й. Креативність як умова самореалізації.pdf | Креативність як умова самореалізації фахівця | 71.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.