Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2841
Titel: Оцінка рекламної політики туристських підприємств
Autoren: Папп, Василь Васильович
Вашурін, О. І.
Осташ, В.
Stichwörter: реклама туристського продукту
рекламні комунікації
рекламна діяльність туристського підприємства
рекламна кампанія
рекламна стратегія
Erscheinungsdatum: 2016
Zusammenfassung: У статті розглядається питання ролі рекламної політики при плануванні діяльності туристських підприємств. Акцентується увага на основних завданнях та цілях реклами туристського продукту, типах реклами туристського продукту. Аналізуються питання рекламних комунікацій як непрямої форми переконання, параметрах реклами та товарів призначення. Досліджується рекламна діяльність туристського підприємства як комунікативної системи; види та завдання рекламної кампанії туристського підприємства; рекламна стратегія туристського підприємства та шляхи ефективності її реалізації.
Beschreibung: Папп, В. В. Оцінка рекламної політики туристських підприємств / В. В. Папп, О. І. Вашурін, В. Осташ // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2016. - №20 (15). - С.301-309
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2841
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
n20-302-310.pdfОцінка рекламної політики туристських підприємств431.82 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.