Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2841
Название: Оцінка рекламної політики туристських підприємств
Авторы: Папп, Василь Васильович
Вашурін, О. І.
Осташ, В.
Ключевые слова: реклама туристського продукту
рекламні комунікації
рекламна діяльність туристського підприємства
рекламна кампанія
рекламна стратегія
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається питання ролі рекламної політики при плануванні діяльності туристських підприємств. Акцентується увага на основних завданнях та цілях реклами туристського продукту, типах реклами туристського продукту. Аналізуються питання рекламних комунікацій як непрямої форми переконання, параметрах реклами та товарів призначення. Досліджується рекламна діяльність туристського підприємства як комунікативної системи; види та завдання рекламної кампанії туристського підприємства; рекламна стратегія туристського підприємства та шляхи ефективності її реалізації.
Описание: Папп, В. В. Оцінка рекламної політики туристських підприємств / В. В. Папп, О. І. Вашурін, В. Осташ // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2016. - №20 (15). - С.301-309
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2841
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
n20-302-310.pdfОцінка рекламної політики туристських підприємств431.82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.