Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2841
Назва: Оцінка рекламної політики туристських підприємств
Автори: Папп, Василь Васильович
Вашурін, О. І.
Осташ, В.
Ключові слова: реклама туристського продукту
рекламні комунікації
рекламна діяльність туристського підприємства
рекламна кампанія
рекламна стратегія
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання ролі рекламної політики при плануванні діяльності туристських підприємств. Акцентується увага на основних завданнях та цілях реклами туристського продукту, типах реклами туристського продукту. Аналізуються питання рекламних комунікацій як непрямої форми переконання, параметрах реклами та товарів призначення. Досліджується рекламна діяльність туристського підприємства як комунікативної системи; види та завдання рекламної кампанії туристського підприємства; рекламна стратегія туристського підприємства та шляхи ефективності її реалізації.
Опис: Папп, В. В. Оцінка рекламної політики туристських підприємств / В. В. Папп, О. І. Вашурін, В. Осташ // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2016. - №20 (15). - С.301-309
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2841
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n20-302-310.pdfОцінка рекламної політики туристських підприємств431.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.