Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2841
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПапп, Василь Васильович-
dc.contributor.authorВашурін, О. І.-
dc.contributor.authorОсташ, В.-
dc.date.accessioned2018-11-13T14:32:46Z-
dc.date.available2018-11-13T14:32:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2841-
dc.descriptionПапп, В. В. Оцінка рекламної політики туристських підприємств / В. В. Папп, О. І. Вашурін, В. Осташ // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Мукачево : Карпатська вежа, 2016. - №20 (15). - С.301-309en_US
dc.description.abstractУ статті розглядається питання ролі рекламної політики при плануванні діяльності туристських підприємств. Акцентується увага на основних завданнях та цілях реклами туристського продукту, типах реклами туристського продукту. Аналізуються питання рекламних комунікацій як непрямої форми переконання, параметрах реклами та товарів призначення. Досліджується рекламна діяльність туристського підприємства як комунікативної системи; види та завдання рекламної кампанії туристського підприємства; рекламна стратегія туристського підприємства та шляхи ефективності її реалізації.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectреклама туристського продуктуen_US
dc.subjectрекламні комунікаціїen_US
dc.subjectрекламна діяльність туристського підприємстваen_US
dc.subjectрекламна кампаніяen_US
dc.subjectрекламна стратегіяen_US
dc.titleОцінка рекламної політики туристських підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n20-302-310.pdfОцінка рекламної політики туристських підприємств431.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.